Středeční cvičení

Zapsala jsem Eliho (nás) na cvičení.

Jelikož hlídáním nedisponuji, musím s sebou brát i Františka. Trochu jsem se obávala jak bude F. zvládat a jak se Eli popere s přítomností více dětí.

On totiž Eli nemá rád cizí děti. Jediný koho bere jsou děti starší a nebo jeho láska Anička. Ale jinak i ty starší děti spíš přehlíží s jistým despektem. To je i ten hlavní důvod proč jsem ho (nás) na cvičení přihlásila. Aby si zvykl na děti. Před školkou.

Navíc je podle mě ve věku, kdy už by si mohl jisté sociální kontakty uvědomovat a utvářet.

Toliko k výmluvám proč a jak to vypadalo?

Eli se nazačátku kousnul a víceméně celé cvičení proseděl u mě. Ožil až u opičí dráhy, kdy se mě i dvakrát pustil. A plakal jenom jednou, když mě ztratil když uklízel míčky. Ale nakonec si i sám šel pro razítko.

Fámul si to zase užil až moc. Lezl po cvičebně, umě se vyhýbal dětem a lapal se po hračkách, dětech a jiných maminkách. Ale očkem hlídal Eliho. Nakonec unavený vyhledal mě a moje nosítko, kde spokojeně usnul a spal celých šedesát minut, tudíž i dobu kdy už jsme byli doma.

Ale zaregistrovala jsem, že se tam Elimu moc líbilo a možná i kvůli kamarádce Barče. (Nevím ale myslím, že z něj bude lamač srdcí, když ho tak vidím, jak jede za každou hezkou! babou.) Takže jsem si trochu oddychla a doufám, že si dopříště nic nerozmyslí a půjde tam rád.

Komentáře

  1. V. se klidne taky necha pochovat nebo i odnest z dohledu, ale jen, pokud je to mlada a slicna slecna :D tak nevim :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíme si přiznat, že to ti naši chlapci v sobě mají už od malička.

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Fialová

Prokouslý jazyk