I takové jsou dny

Speciální článek pro Vanilku!

I takové jsou dny jako byl ten dnešní:

23:00 Fanda nakojen a spící v postýlce
2:00 Eli mě hledajíci, nakonec jsem usnula u něj na zemi.
4:00 Byla zima a tak jsem se vrátila do postele.
6:00 Fanda se budí a chce napít
Následně vstává i Elíš a vrhá se k nám do postele. Všichni čtyři se ještě spokojeně válíme v posteli.
7:00 snídáme
8:40 odjíždíme k tetě na návštěvu. Chvíli nám to trvá přehazuju autosedačky aby Fanda ležel vedle mě. V autě usne.
Eli si hraje s Davidem, Fanda po svém půl hodinovém spánku řádí na podlaze. Ale my si vcelku v klidu můžeme vypít kávu.
11:20 Všímám si kolik je hodin a tak vyrážíme domů.
12:00 oběd i s manželem. Fanda usíná při vaření jídla.
12:45 Eli je najedený a spí. Fanda také.
14:20 Oba se budí. Dáváme si svačinku a vyrážíme na zahradu.
16:20 přidává se i manžel. A dáváme si spolu venku kávu.
18:00 Jdeme domů a koupeme uspáváme Fandu.
20:15 Spí i Eli.

A já sepisuju tenhle článek. Prostě není den jako den.

Komentáře

  1. Uf, to už je lepší, díky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :)
      (ale když se připravíš na nejhorší, bude se ti pak vše ostatní zdát jako procházka růžovým sadem) :)

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Fialová

Prokouslý jazyk