Naposledy

Dnešní příspěvek je mým posledním.

Mám k tomu mnoho důvodů a největší je asi ten, že tak trochu to tu ztrácím.
Vydržela jsem fakt dlouho, ale posledním rokem mě to nějak nenaplňuje. Neplní to funkci uvolnění a odproštění se. Ani jako deníček to nefunguje. Prostě a jednoduše mi to tu přijde zbytečné.

Blog mi mnoho dal, ale prostě nějak nemám chuť pokračovat.

A proto po těch šesti letech končím.
Jdu hledat něco co by mě víc pohltilo a naplnilo.

Čas a výčitky, že to tu trochu uvadá budu věnovat dětem a mužovi.

Nicméně děkuji za přízeň.

Do nového roku vám všem přeji vstup pravou nohou.
Ať nad vámi často svítí vaše šťastná hvězda.
Ať problémy a nedorozumění odejdou tak rychle, jak přišly.
Ať jste šťastní...

Komentáře

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Fialová

Prokouslý jazyk