Eli má sádru

Konečně jsem se teď dostala k sepsání téhle naší novinky.

Elí si v neděli špatně pod sebe složil nohu a když došlápl zřejmě si nalomil kůstku v nártu. Musím říct, že jsem si nemyslela, že když zvládá skákat po posteli a přeskakovat gauče, tak si při takové banálnosti nalomí jakoukoliv kůstku. A tak má nechodící sádru. 8. října jdeme na kontrolu a opět na rentgen.

Už to má chvilku, chodíme s ním ven a i cvičit jsme byli, ale kvůli nedostatku pohybu je tak znuděný a otrávený! Potřebuju ho nějak rozveselit a nic mě nenapadá.

Máte nějaký způsob jak nepohyblivému človíčkovi vrátit trochu radosti do života?

Komentáře

  1. To jsem si přesně zlomila taky, při chůzi (no spíš poskakování) z obýváku do kuchyně a taky jsem pod sebe blbě stočila chodidlo, to je hned :/

    Nevím jak Eli, ale Bibi má ráda modelování, malování, různé barevné tvoření...

    OdpovědětVymazat
  2. Chudák! (teda, chudáci vy všichni). Co knížky, poslouchání pohádek a zpívání písniček?

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za rady. :)
    Vyzkoušeli jsme modelování a u toho vydržel. Dneska už se plazí po zemi se sádrou. Tak jsem ho posadila k legu a životní energie se mu pomalu vrátila do žil. Teď jen doufáme, že ve čtvrtek mu tu sádru nadobro sundají.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Fialová

Prokouslý jazyk