Září...

...mám najednou nějak raději.

To počasí, děti jsou taky nějak klidné a manžel je rád, že už skončili dovolené a lidi normálně fungují.

Až na mě. Já funguju pořád na prázdninový provoz.

Co to znamená? Nechávám vše kolem tak nějak volně plynout. Už se ani nesnažím do něčeho zasahovat. Bordel v bytě překračuju a prádlo užívám nevyžehlené. Nechť si s ním poradí ten komu vadí. Dokonce i ve vaření jsem ještě nenajela na normální plánování a každý večer prostě něco udělám.

A je mi fajn. Konečně za celé prázdniny cítím trochu volnosti. A tu si musím přede všemi uchránit.

Mějte krásný víkend plný pohody.

Komentáře

  1. :-) já takhle funguju normálně... Nezehlim a neplanuju jídlo a prostě něco udělám...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Fialová

Prokouslý jazyk