Běžný den

To jen pro mou paměť, až si za dva roky budu říkat, jak s tím třetím dítětem.
22:30 jdeme si smužem lehnout.
23:00 Eli se vzbudil a sedl si na postýlku. Trvalo mi 15 minut než jsem ho přesvědčila aby si zase lehnul. Nakonec skončil v naší postyli.
0:15 Fanda se rozhodl že chce pít. Odsouvám Eliho blíž k manželovi a vmčkávám se mezi něj a Fandu. Usínám něco kolem 1:00
2:20 Elimu je teplo a začíná se odkopávat. Nakopl mě do močáku a jdu na wc. Fanda i Eli se mezitím rozvalili v mé posteli. Opět je šoupu. Fandu do postýlky. Eliho k manželovi.
4:15 Fanda chce pít. Obvyklý přesun Eliho.
5:30 Fanda chce vstávat, uspávám ho.
6:00 Fanda je prostě vzhůru, pokouším se ho ignorovat do půl.
6:30 připravuju snídani.
7:00 vstává muž i Eli.
Snidáme, přebalujeme, oblíkáme.
8:00 Muž odchází do práce. Eli rozhazuje lego a Fanda chce spát.
8:50 uhopsávám Fandu na míči. S Elim si jdeme kreslit.
9:30 Fanda je vzhůru a chce jíst. Dávám přesnídávku, Eli mi pomáhá.
10:00 hrajeme si všichni s legem a při tom nakojím.
11:00 jdu připravit oběd a do toho na míči uhopsávám Fandu který chce spát.
12:00 zasedáme u jídla i s mužem.
12:40 Fanda se budí protože Eli tříská lžíci do talíře, neboť chce přidat.
13:00 muž si hraje s Fandou a já uspávám Eliho
13:20 Fanda i Eli spí. Jdu se taky natáhnout.
13:30 Fanda se vzbudil a probudil i Eliho.
14:00 podařilo se mi Eliho uspat. S Fandou si jdeme hrát s legem.
14:30 Eli vstává.
15:00 oběd pro Fanda, který nesní a dojídá ho Eli. K tomu si dáme svačinu.
15:30 Fanda už půl hodiny řve a nevím proč. Rozhodnu se dát příkrm a je klid.
16:00 muž se vrací z práce. Bere Eliho a jdou nakoupit. Já rezignuju vytahuju šátek a beru Fandu. Nakonec usne.
17:00 Muž s Elim se vrací, Fanda prospal celou hodinu. Dáváme si kafe.
18:00 koupání a večeře.
19:00 odcházím do vany a přenechávám děti manželovi.
20:00 ukládám spícího Eliho. Usedám s mužem k televizi a jsem vyřízená. Psychicky i fyzicky a přitom vím že jsem dneska nic speciálního nedělala...

Jsou dny kdy je to lepší, ale jsou i horší. I když si kolikrát myslím, že si je horší dělám sama svým občas dost negativním přístupem.

Komentáře

  1. Klid... Se třemi je to skoro stejný :-) to je ten první cca rok, rok a půl s každým dítětem, než se vypipla...

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Omylem jsem poslala dvakrát. Kupodivu mi připadá, že teď zvládám líp než se dvěma, pošlu ti odkaz, jak mi to šlo dřív, mmnt :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a nemůžu to najít, klasika... Ale píšu pravidelně jaký máme všední dny, abych nezapomnela... Kdyžtak koukni :-)

      Vymazat
    2. Tak to o tom roku si opakuji neustale, ze to jen ted musim nejak prezit. ;)
      Ale pravda je, ze tri deti si vazne nedokazu predstavit. A kazdy kdo je ma, ma mou uctu. Ja bych pravdepodobne zesilela.

      Vymazat
  4. Tohle jsem neměla číst. Bojim bojim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou dny a dny... Uvidíš Motýlek bude přece jen starší a určitě i moudřejší.;)

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Fialová

Prokouslý jazyk