Těhotenské oblečení

Sice ještě nerostu, tedy ne zřetelně, ale takové těhotenské kalhoty beru jako nutnost. Proč? Protože, když si obléknu normální kalhoty chce se mi neustále chodit na toaletu. Trička a šaty takový problém nejsou. Ale kalhoty? To už je trochu komplikace...
Doufám, že teď mluvím za většinu žen, ale než si něco vyberu trpím.
Trpím nad barvou, ušitím, padnutím a svlékáním či oblékáním (podle toho, co jde hůř).
Nepatřím, podle mého muže, k normálním lidem, kteří si jdou koupit oblečení. Vypadám spíš jako komisař u policie, který se tu dotyčnou věc snaží vyslechnout a zjistit o ní naprosto všechno.
Proto i když jsem šla vybírat kalhoty, tak manžel protočil oči, vzdychnul, utrápeně přikývl a skoro se svěšenou hlavou šel se mnou.

Pak jsme zjistili, že těhotenské oblečení je vskutku problém. Nejen pro mně. Obvykle nakupuji v obchodech:
Reserved
Promod
Orsay
C&A
Camaieu
HM

Pouze HM a C&A mají v obchodech i těhotenskou módu. (Jsem docela ráda, že teď nikdo nemůže vidět, jak se tvářím. Protože slovem móda bych rozhodně neoznačila jejich výběr.)
Co se týče C&A opustila jsem obchod velmi rychle. Protože mnoho kousků, které oni prodávají, bych si zvládla ušít i sama. A z kalhot měli na výběr pouze džíny.
V HM jsem byla mile překvapená a rozhodla se, že si koupím dvoje kalhoty bez ohledu na budoucí výběr.
Skončila jsem u béžových kalhot, které mají jedinou nevýhodu - mačkají se. Ale jinak se nosí perfektně a jsou příjemné. Materiál se neroztahuje a kalhoty se dobře žehlí.
Druhou volbou byly slimky džínového vzhledu. Tolik vhodné pod různé tuniky a trika. Taktéž perfektně padnoucí (sice mám výtku k horšímu svlékání, u těhotných bývá problém se ohnout až dolů).

A pokud nechcete vypadat jako mamut navlečený do oblečení po tetičce a hledáte inspiraci mohu doporučit stránky: Polyvore.com stačí zadat, že hledáte sety pro těhotné (pregnant) a vyjede vám tolik nápadů na kombinaci oblečení, až oči budou přecházet a peněženka plakat...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Naposledy