Je to...

Krásná zpráva se k nám donesla...

Napřed tedy trochu z anketních otázek, první byla: "Kluk nebo holka?"
Pro kluka tu máme celých 80 % všech hlasů.
Pro holku pouhých 20 %.

Ten ultrazvuk, který se provádí od 20-22-tého druhé týdne je opravdu velmi podrobný. Řekla bych podrobnější jak ten první. Miminko si při něm změří a hledají se poruchy v orgánech i na kostech. (Ten svět moderních technologií je vážně úžasný!) A zároveň se při něm můžete dozvědět, jakého pohlaví to mimčo je.

Teď druhá anketní otázka: "Chceš to vědět a nebo ne?"
Jediný z dotázaných, který mi řekl, že to vědět nechce, byla moje babička... Nakonec to nevydržela a se slovy: "Stejně by mi to někdo řekl, tak co to je?"
S potutelným výraz na tváři jsem se ještě jednou zeptala, zda to chce doopravdy vědět.
Takže z tohohle průzkumu mi vyšlo, že 100 % lidí to vědět chce, pokud je tu ta možnost.

A když už se oháním těmi procenty, tak my to víme na 99,9 %


Komentáře

  1. Nám taky řekli, že Naty bude chlapeček :-D V Praze, na 3D UTZ nás ujišťovali, že ten flek jsou varlátka. Nevím, co viděli, ale je to holka :-D
    Hlavně, ať je prcek zdravej :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten divný dlouhý prstík, co jsme viděli na ultrazvuku by holčičky mít neměly :D Ale tak pořád si tam to 0,1% nechali na porod... Takže uvidíme v březnu :)

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová