"Užívej si těhotenství..."

Je to zvláštní spousta lidí mi tvrdí, jak se měním, ale já to nějak extrémně nevnímám.
Roste mi břicho, což zrovna nepůsobí nějak esteticky a rostou mi prsa, což mi zase úplně nevyhovuje...
A když už jsme u té estetické stránky, také jste slyšeli o tom, že žena si má své těhotenství užívat?
Tuhle blbost slyším ze všech stran a přívlastky jako "nejkrásnější období života" se na mě také hrnou ze všech stran. Proboha, kam na to ty lidí chodí?!
Dobře to otěhotnění byla sranda. Ale popravdě, to se dá dělat i bez následků. Abyste mě ale špatně nepochopili, nelituji rozhodnutí mít dítě, jen nechápu, jak si někdo tenhle stav malomocnosti může užívat?!

V prvních měsících je vám tak zle, že se nedokážete podívat na žádné jídlo. Ty šťastnější z nás pouze vyhodí všechno, co sní. Ihned víte, že nesmíte pít alkohol, ale většina vašich známých a příbuzných tuhle radostnou novinu zapije. Takže se díváte na opilou bandu lidí a říkáte si, co tam k sakru děláte!

Když už vám začne být líp, tak nastane údajně to nejlepší období. Jste unavené, že se v práci díváte na hodiny, kdy už budete moct jít domů a vyspat se. Nakupovat chodit nemůžete, protože musíte projít kolem masny a prostě ten smrad neustojíte a když jdete nakoupit něco jiného než jídlo, tak se opět potýkáte s únavou a s neohleduplnými lidmi. (Teď v předvánočním čase na 99%, jindy jen na 70%.)
K té nevýhodě přidávám ještě i to "roztomilé těhotenské bříško" - lidi na vás čumí a přemýšlí, jestli jste vyžraná nebo těhotná. Jelikož před tímhle jste břicho neměla, neznáte svou "rozměrovou prostornost" to znamená, že do většiny věcí vrazíte.

A poslední věc, partner a ostatní známí se k vám budou chovat tak mile a vysvětlovat vám, že to bříško je vlastně hezké a že teď vám to sluší a že máte takovou jiskru a bla bla bla. Nevšimla jsem si, že by se kdy někdo otočil za těhulkou a řekl: "To je fakt kočka." (O_o) Takže koho se snažíte oblblnout?

To se také prozatím vyhýbám tématu vyšetřeních... K těm se vyjádřím snad raději až po porodu, ať to máme hezky vcelku...

Berte mě dneska s rezervou - nevyspala jsem se a to počasí mi taky moc dobré nálady nepřidává...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Naposledy