51. Udělejte dobrý skutek

Je čas Vánoc a v tomhle období je většina z nás štědrá. Rádi přispějeme na nějakou tu charitu nebo do kasičky někde na parkovišti. Pak si říkáme, že jsem udělali dobrý skutek.

Neříkám, že to tak máme všichni ale ruku na srdce. Děláte dobré skutky jen tak během roku?

Pomůžete někomu, zcela nezištně a z dobroty srdce nebo protože se to od vás tak nějak očekává?

Zamyslete se, kdy naposled někdo pomohl vám.
Dobrý skutek je totiž o pomoci. O blízkosti.
Nemusí to být jen, že vás někdo pustí ve frontě.

Pro mě dobrý skutek znamená, že něco příjemného udělám pro druhého bez toho, aniž bych očekávala cokoliv nazpět. I prosté popovídání se sousedkou. To, že upozorním jinou maminku na střepy na chodníku.

Dobrý skutek by vás měl hlavně hřát na srdci a nemusíte o tom nikomu ani říkat.

Komentáře

  1. Já dělám taky takové dobré skutky. Jestli se tomu teda tak dá říct... Věnuju se dětem :-) . Práce s nimi mě vždycky bavila, ale stát se učitelkou v mateřské škole nechci, tak jsem se rozhodla pro založení spolku a 2x do měsíce pro ně pořádám různé akce. v létě samozřejmě častěji, to jsem měla i příměstský tábor a děti i rodiče byli nadšení :-) .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství