Co nového...

Nepíšu a nestíhám.
Není to v tom, že bych něco připravovala.

Eli nastoupil do školky a já si naivně myslela, že budu mít víc času. Bohužel to tak není. Ve školce byl dohromady asi dva týdny. Protože od té doby co nastoupil je neustále nemocný. Už jsem ustoupila a s rýmou ho do školky dávám s naprosto klidným svědomím. (Když jsem ho minulý týden vyzvedávala, slyšela jsem ze třídy tři děti chrchlat a jedno dítě tam leželo s teplotou, že si pro něj maminka jede.)

A samozřejmě, když se nedaří tak se nedaří. Proto Fanda chytil nějaký ten chrchlák taky, Eli si zase od včerejška stěžuje na bolest ucha a my s mužem se snažíme z toho nevyspání nezbláznit.

Mimochodem ozvalo se mi nakladatelství, že by rádi vydali Annie. Bohužel nemám vůbec čas na psaní a bylo by mi líto něco vydat a pak to nechat být. Proto si říkám až bude víc času zkusím to. Ale cítím, jako kdybych se vzdávala nějaké své velké šance. Na druhou stranu si říkám, že i já musím sama trochu dozrát...

Abych ale nebyla tak negativní, tak se možná i něco podaří tenhle měsíc... Snad...

Komentáře

  1. Jo, ten první rok školky je mazec... Držte se

    OdpovědětVymazat
  2. Vydat Annie, já bych chtěla. Prosím, jéééééé, to by bylo super. Škoda, že se na to necítíš :-( Vlkouš

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Fialová

Prokouslý jazyk