48. Máte svou cenu!

Teď vám chci říct něco velkého.

Je to až krutě jednoduché.

Stejně na to ale všichni zapomínáme (obzvláště ženy).

Nejdůležitější osobou ve vašem životě jste VY. Nejsou to děti, není to práce, není to matka...
Jste to vy!

Nikdo jiný než vy sami jste sobě tou největší oporou a nejdůležitějším člověkem o jehož blaho byste měli pečovat. Možná to zní sebestředně. Možná si teď říkáte jaká jsem hnusná, že nejdůležitější pro mě nejsou kluci. Ale ne. 

V životě je pro mě důležitá spousta věcí. Ale já znám svou cenu a vím co chci a o co chci pečovat. Z toho vycházím. To určuje můj vlastní život a to jak se cítím. Což je pro mě hodně důležité. Protože chci být v pohodě. V klidu.

A to nejde, když se budu přetahovat a pokoušet ze sebe dělat někoho, kdo nejsem a nebudu tak znát svou hodnotu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Naposledy