36. Naučte se být vděční

Myslím, že to neumíme. Být každý den za něco vděční.

Zkuste se každý večer nebo každou neděli na chvíli zastavit a sednout si a zrekapitulovat den a týden. Je tam toho tolik... a stačí když si to uvědomíte a hned budete šťastnější a budete mít lepší den.

Dokonce začnete některé věci i vnímat trochu jinak.

Jako my svoje neštovice. Během těch dvou měsíců ve které se naše neštovice vyklubali, jsem se naučila být velmi vděčná. Že kluci jsou nekomplikovaní pacienti, že s nimi můžu být doma a nemusím řešit hlídání a práci. Pro mě to byla velká lekce vděčnosti i když zpětně jsem to dokázala ocenit spíš než v určité dny, kdy jsem si myslela, že jsem na dně.
A teď jsem vděčná i za to dno, protože už vím, že se vždycky odrazím a půjdu dál a bude líp.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Naposledy