Duben

Byl pěkný takový živý, ale nějak rychle utekl.

Začali jsme s úpravami na zahradě. Sázet kytičky, bylinky a shánět truhlíky a zeleninu. S otevřením zahrady jsme začali i zase venku bydlet a grilovat... Kluci i my jsme nadšení a já už vymýšlím, jak tu zahradu pro kluky oživit. (Nějaké nápady?)

Vyrazili jsme na slíbený výlet do Soběhrd, který Eliáš dostal k narozeninám. Vytáhli jsme s sebou i kamarády a byl z toho úžasný celodenní výlet. Největší překážkou bylo, že František neumí spát v autě. Ale v noci spinkal přepychově...

Taky jsme se byli podívat na Truck Trial v Černuci, kluci byli nadšení hlavně z obrovské hromady písku, po které neustále lezli.

Muž si vzal na čarodějnice volno v práci a proto jsme odškrtli další zoo v našem seznamu. Zoo v Ústí je zajímavá, malinká ale neustále do kopce a následně z kopce. Eliáš už v půlce řekl, že ho to nebaví a chodit už nechce. A byl i problém zaparkovat, protože parkoviště je malinké. Příště na jistotu do Plzně.

Dokonce jsme hodně slavili a kluci byli o to víc nadšení. I když v zimě toho je taky dost, ty jarní svátky a oslavy, které se můžou konat i venku jsou lepší. Napřed jsme slavili Velikonoce a narozeniny, pak další narozeniny a nakonec čarodějnice ve školce i doma. Jaro je plné oslav a jsem za to ráda.

Co se domu týče, dovolila jsem si pořídit bezšňůrový vysavač, umýt okna, pověsit záclony (není to trochu kontraproduktivní, konečně je umyju a hned schovám za záclonu?) a přijeli obkladači a dodělali linku. Elektrikář dorazil pár dní po nich. A já mám hotovou kuchyni... Tadááá...

Povedlo se mi část své bývalé kuchyně prodat a něco předat dál. Zbývá mi tu z kuchyně na prodej už jen lednička. A dvě skříně z obýváku. Pak už mi snad muž dá pokoj s tím, že mu něco zabírá garáž a konečně ji uklidí.

Teď už jen vše, co k nám nepatří odstěhovat, uklidit, zbavit se toho. O tom bude pravděpodobně následující měsíc, doufám...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová