Přírůstek

O tom, že nám v polovině května zemřel náš pejsek jsem moc nepsala. Bylo to pro mě i manžela těžké. Byl to náš první pes. Byl skvělý. Byl to kříženec. A starali jsme se o něj od jeho šesti let. To znamená deset let psí lásky. Ale v šesti letech už jsme ho spoustu věcí nedokázali naučit.

Ten týden, kdy to s ním šlo z kopce byl asi jeden z nejhorších. Kdy vidíte, jak strádá, jak už se mu vlastně ani nechce tady být a vy musíte přemýšlet nad tím, jestli ho necháte zabít - uspat. Nakonec si Ben lehl na sluníčko a už nevstal. Srdce přestalo bít.

V polovině června to otevřelo debatu, zda a jestli si pořídíme dalšího psa. Dohodli jsme se, že si psa pořídíme, ale ještě teď ne. Příští rok nejdřív.

Když jsme se dohodli na termínu. Začali jsme zjišťovat co.
Napřed nás napadl útulek, jenže dospělého psa k dvouletému a čtyřletému dítěti? Ani jeden z nás nebyl z téhle představy úplně nadšený. Navíc se starším psem už jsme měli své zkušenosti a tentokrát jsme prostě chtěli pejska poznávat od štěněte.
Pak nás napadli chovatelé, jenže to musíme vědět, co za psa chceme.
Manželovi se strašně líbí Shiba-inu, jenže ta padla po rozmluvě s chovateli a konfrontací s našimi nároky. Pak chtěl Jack Russel teriéra. Ten neprošel u mě. I když se mi líbí, je to teriér a lovecký pes k malým dětem nepatří. A tak jsme se rozhodli, že to řešit nebudeme.

Pár dní na to přišel manžel s inzerátem. Já zavolala. O víkendu jsme se jeli podívat a představit pejsky klukům. Kluci odsouhlasili a tak jsme do teď čekali na našeho nového pejska.

A v pátek odpoledne jsme si pro něj zajeli.

Jak naše cesta a přípravy na štěně probíhaly ještě napíšu.
Jak budeme zvládat štěně a dva divochy, to se tu určitě taky objeví.

Chci poděkovat mé kamarádce, která mi dělala vrbu během Benovi choroby a vše mi vysvětlovala. Při přípravě na štěně pokládala ty správné otázky a pomohla mi si uvědomit, co chci a uklidnila mě, že to zvládneme. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová