10/2017

Tenhle týden se vážně nic nedělo, Eli chodil do školky a já s Fandou k doktorovi. V pondělí nás navštívila babička a o víkendu můj bráška.
Vykydali jsme auto a při úklidu se Faník sedřel oko a nos. Eli si další den sedřel dlaň.
Kdykoliv to šlo byla jsem s klukama venku. Bohužel Faníkův stav nám moc nepomáhal.

Jen Eli si začíná všímat hodně věcí. Dostala jsem od něj k mdž krásný náramek, který vyráběli ve školce a dostala jsem od něj nakázáno vzít si k tomu i řetízek co jsem dostala k třicetinám. A když už jsem byla v tom oblékání vzala jsem si i snubní a zásnubní prsten.
To ho zaujalo, až se začal vyptávat na podrobnosti manželství.
A že šel do podrobna, jako proč když se někteří lidé mají rádi, tak proč se nevezmou a proč se hádají...
Musím říct, že mě jeho myšlenky občas dost překvapí. Je skvělý, že ho napadnou různé souvislosti, ale mě by zajímalo proč a kde se to v něm bere.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství