5/2017

Když vidím ty matky-blogerky, vlogerky - mám pocit, že si moji kluci vybrali tu nejhorší matku na světě.
Já nemám doma uklizeno. Ani můj dům nevypadá jak z lifestylovýho magazínu.
Nevymýšlím a ani vlastnoručně nevyrábím sezonní dekorace.
Nestíhám se každý den dokonale nalíčit.
Moje děti nejsou vždy milující a usměvavé.
Nevymýšlím dětem skvělou zábavu na každých deset minut jejich bdělého času.
Nevymýšlím denně skvělá a vyvážena jídla, které podpoří růst mozkové hmoty mých dětí.
Natož abych měla čas je uvařit.

Vždy když nějaké video vidím nebo čtu podobný článek, jímá mě hrůza při pomyšlení co z nich bez mého přičinění vyroste?!
Vždyť já se o ně nestarám tak jak bych asi měla! Nevymýšlím jim super zábavu/hry, abych je zabavila. Já jen nechávám, ať si hrají sami! A někdy jim dokonce zapínám televizi, už když vstanou a sama se jdu ještě natáhnout. Místo abych jim předčítala Junga s nimi radši do zblbnutí stavím věž z lega, která záhadným způsobem vždy spadne (Fanda) a lechtám je na pupku, dokud nekřičí, že se počůrají (Elda) a nebo se nepočůrají (Fanda). Nejoblíbenějším jídlem posledního týdne bylo pečené kuře a těstoviny se sýrem a s vajíčkem.

Všechny tyhle happy články/videa ve mě vyvolávají super depku podpořenou naším lednovým chorobopisem, Elíšovo únorovým zápalem plic a články o tom, jak za jejich choroby můžu já, protože se jim dostatečně nevěnuju.

To jsme taky s Eldou měli naplánované to rande. Koupila jsem už lístky do divadla na Křemílka a Vochomůrku. Zbytečně, příště ho vezmu raději do té cukrárny.

Tenhle týden opravdu stál za to. Nejen že Eli má od pondělí antibiotika, v pátek je dostal i Fanda, aby mu to nebylo líto. Proto by se hodilo napsat tenhle rok opravdu za to stojí! Jen ještě nevím za co přesně. Navíc mám pocit, že od začátku roku si jen stěžuju, jak jsme všichni nemocní...

Navíc tu mám rozepsaný článek o návštěvě Mořského světa v Praze a nejsem schopná ho dokončit. Respektive je tam napsáno asi tolik: Bylo to krásné, dekorace i rybky jsou nádherné ale... za plnou cenu bych tam nešla. Takže kupujte přes slevomat apod. Zda-li se tam chcete podívat.

Komentáře

  1. Hele, to jsem presne chtela psat taky;) ja jsem navic jeste naladova a manualne naprosto leva, mam organizacni antitalent, porad zapominam dulezite terminy apod...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdá se mi, že ty happy články se nějak rozšířili a že akorát přidávají hřebíky do rakve obyčejné náladové zapomnětlivé matky :D

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Naposledy