2/2017

Elda nechce chodit do školky. Kvůli chřipkové epidemii chybí jeho kamarádi. Fanda začal vážně úžasně chrchlat a chrápat. Mě doktorka zakázala běhat a celkově dělat cokoliv, co by nějak víc zatěžovalo kyčle. Můžu prý chodit plavat a hlavně posilovat. Skončili mi taky rehabilitace, tak doma poctivě cvičím.

Jsem extrémně unavená a těším se až bude po chorobách. Taky jsem se konečně (po, ehm bojím se to skoro napsat, ale po sedmi letech) objednala na kosmetiku. Doufám, že mi to dá možnost se trochu uvolnit a oddechnout si. A muže pak někdy vyšlu, ať si jde zaplavat. :D

A trochu nás děsí náš pes. Odmítá se hýbat. Žere jen když jsme u něj. Bojím se, že ten letošní rok bude jeho poslední... je mu sice šestnáct a zažil toho víc než si dovedu představit, ale já pořád vidím malinké chundelaté štěně nebo toho tříletého vracejícího se psa s neuvěřitelně bystrým a chytrým pohledem. Mám s ním v hlavě tolik historek, že si myslím že tu se námi byl snad sto let...

Co se mého vztekacího deníčku týče, tak mě překvapilo, že tak 90% mé nedobré nálady způsobuje nemoci něco dotáhnout do konce, dokončit. Prostě příliš lpím na tom, že když "jdu mýt nadobí, tak ho i všechno umyju". Nepřekvapilo mě, že se tam tohle objevilo, jen jsem si nemyslela, že je to tak častou třecí plochou. Pak je tam zastoupená hodně i únava. Čím jsem unavenější, tím jsem protivnější.

Fanda i když má chrchlací období tak se rozhodl, že doma nebude nosit plenku. Tak přitápím a nechávám ho pochopit oč běží. Zajímavé je, že to ale nějak beru víc v klidu než u Eliho. (A nebo se můj vztekcí deník vyplácí.) Taky se díky kašli a rozseknutému rtu zbavil definitivně dudlíku.

O víkendu přijeli tchánovci a hráli si s klukama. Zastavili se tu po třech týdnech a proto je Fanda přijal velmi vlažně. Elíš večer nemohl usnout, protože začal kašlat a měl teplotu.

A když se nám povedlo zvěř nahnat do postele, tak muž přiběhl, že nutně potřebuje pomoc. Do jedenácti jsme uklízeli vodu v kanceláři, kde prasknuk bojler.

Komentáře

  1. Ahoj, taky bojujeme s chorobami... Ta zima je unavna.. Drž se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to že tenhle rok teprve začal tak je opravdu dost drsný!

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová