Nestíhám...

...a to jsem si říkala, že s jedním dítkem doma budu mít víc času.

Čas mám, ale věnuji ho skřítkovi a úklidu. A v poslední době i mé nejoblíbenější činnosti, čtení. A mé nejneoblíbenější činnosti, cvičení.

Takže chudák blog tu leží ladem. Mám rozepsaných snad patnáct konceptů a ani jeden se mi nechce dokončit. Taky mám ve wordu kupu různých kapitol jen to pospojovat a zbytek dopsat.

A ještě se učíme s Elim básničku pro čerta, aby ho náhodou ze školky neodnesl a on se mohl vykoupit básničkou nebo písničkou. Ač jsem to nečekala, tak se toho, že ho odnese doopravdy obává. Včera mě přesvědčoval, že je vlastně hoooooodně hodný. A taky mi začal lichotit. Což se mi líbí, komu by se to nelíbilo, když mu někdo řekne, že mu to sluší. Obzvláště někdo důležitý. :)

Ale ve školce je klid. Učitelky už začínají vyprávět, jak ve třídě zlobí. Já to vidím, jako obrovské plus a zároveň doufám, že ho zvládnou.

Faník zase vyrostl a začíná nám vyprávět. Chce taky nějakou svou funkci a tak on pouští pračku, Eliáš myčku.

Samozřejmě stále oba kašlou nebo mají rýmu.

Sranda musí být, ne?

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Ty máš můj nehynoucí obdiv za to jaká jsi skvělá máma! ;)

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co nového...

Mateřská jako robota