16. Měsíců

Chtěla bych napsat nějaký super článek o tom jak Faník roste a stává se z něj inteligentní a schopný člověk.
Na to ale nemám čas takže jen zkráceně.
Motorika: Chodí, leze a neustále nám utíká. Umí zatleskat, zamávat a poslat pusu.
Inteligence: Když něco chce ihned se rozbrečí, protože má tak větší pravděpodobnost, že tím dosáhne svého.
Mluvení: Ano, rozmlouvá se. Poslední nejoblíbenější přírůstek do sbírky je bombom. (Naštěstí ještě veří tomu, že rozinka je bonbon taky, narozdíl od Eliho.)
Ozubení i nadále roste.
V potravě, kterou přijímá není vybíravý.

Komentáře

  1. To je teda rychle stručně výstižně :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy jde prostě čas a předsevzetí proti mně! :)

      Vymazat
  2. Taky bych si k oběma klukům chtěla dělat podrobné zápisky. Ale nemám na to čas. Moje novoroční předsevzetí bylo, že každý den napíšu aspoň pár řádků do mého diáře, aby to nezabralo víc než pět minut. Ve skutečnosti se mi nedaří držet ani frekvenci jednou týdně. No jo, ale lepší něco než nic.
    16 měsíců... Přijde mi to jako včera, když se vám narodil!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová