15. Měsíců

Sundavá si ponožku. Tu pravou, neustále.

Tlačí se mu cca pět nebo šest zubů. > A vykoukly mu obě horní stoličky. Takže zubů má dohromady už deset. Během tohoto měsíce mu najednou vyrostlo a prořízlo pět zubů! Neuvěřitelný!

Stává se z něj taky pěkný závisláček na mě. Nechce být ode mě nějak daleko a nikdo jiný ho nesmí uspávat. Možná tomu pomohla i naše dovolená, kdy jsem s klukama jela sama na hory. (Sice tam mám rodiče, ale ti pracují a nehlídají.)

Ze slovní zásoby zmíním: Fanda, tata, mama, baba, dida (občas děda a občas Elí - protože ten o sobě stále jako o Didim mluví), ponožka, banán, papů, papá, juuuuuuu, ehm s prstíkem - označuje směr kam jít, a taky nově rozklíčované elej - dělej, ve smyslu "tak sebou už kurňa hněte". Slůvko dívej ustoupilo do pozadí lepšího elej.

V kočárku se mu prozatím ještě líbí a já jsem ráda. Občas si v něm dopoledne zdřímne.

Spánky se rozdělují na dvakrát denně (dopo a odpo) a nebo jen jeden po obědový. Zato dvou až tří hodinový. A na noc chodí spát mezi sedmou a osmou a kolem páté přichází k nám do postele.

Myslím, že jako druhé dítko je o dost otrkanější a pro nás, rodiče, nenáročný. O to víc se ho snažím přesvědčit na mazlení a hraní.



Komentáře

  1. S těmi druhorozenymi je méně práce co :-) zato třetí mi to vynahrazuje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem pravděpodobně jen víc klidná. :) Říkáš že třetí je ještě větší raubíř? Mám tedy nad čím opět přemýšlet :D

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Naposledy