4/2016

Tento týden byl zajímavý.

Eli mě vykázal ze cvičení, že půjde s babičkou. Minule ho to asi bavilo. A taky si ve čtvrtek rozrazil nos. Opět. Už mu ta jizva konečně zmizela a tak se rozhodl, že si vytvoří novou. Vzal Fandovi jeho vozík, rozhodl se, že mu s ním uteče. Zakopl. A bum... Už teď všem říká, že má au. Na nose. A ještě ten jeho přikyvující výraz. No je k sežrání!

Fanda stále pokouší mou i manželovu trpělivost při neustálém stání a řvaní. Neb když nestojí, tak chce něco s čím si zrovna hraje brácha. A chytá amok-řev. Pomáhá jen když je v ruce.

Já jsem cvičit ještě nebyla, stále trochu pokašlávám a nechci to podcenit. Zato jsem konečně začala zase háčkovat. A baví mě to! Takže stále hledám, co kde a jak jde uháčkovat.

O víkendu, jsme se s manželem dohodli, že pojedeme k jeho rodičům a možná si pojedeme i samy nakoupit. Opět. Chtěli jsme jet na hory k mým rodičům, ale jelikož jsou letní prázdniny, tak na nás nemají čas. A v neděli byl Eli tak ukňouraný a protivný, až lezl na nervy i mě.

Komentáře

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová