3/2016

Začal padat sníh. Nastalo to nejkouzelnější období zimy.
A co se asi přihodilo?
Rýmička na mě!

Tímhle prokletím trpím už od mala. Můj táta mě kdysi brával jako takový stoprocentní barometr.
"Hele koukej, nějak začíná posmrkávat. Bude hezky!"

Následně jsem touto úžasnou chorobou nakazila: (v tomto pořadí)
Faníka - ten naštěstí posmrkával čtyři dny (od úterý) a nemusela jsem vytáhnout ani ten zlopřístroj (odsávačku)
Eliho - dva dny (od čtvrtku) urputného smrkání a do víkendu byl v pohodě
Muže, který nezačal ani pořádně smrkat, jen tvrdí, že když se ráno probudí tak cítí ucpaný dutiny

Takže nejhůř jsem to odnesla zase já. Na jednu stranu si říkám, aspoň že tak! Na cvičení jsem dokonce s Elim poslala babičku. Která se vrátila naprosto nadšená a se spoustou nových informací. Nechápu jak to dělá?! Ta by rozmluvila i němého!

O víkendu jsme se rozhodli využít té nádherné bílé sněhové nadílky a vyšli jsme bobovat. (Fotky na rajčeti budou, jen později.)

A muž rozhodl, že si pořídíme lepší - rychlejší internet. Proto už od středy internet v podstatě pořádně nefunguje a my čekáme na nějaký nový router (záhadná blikající krabička, kterou občas stačí vypnout a zase zapnout, aby fungoval celý internet :D)

No nic, doufám, že příští týden si užijeme o trošku víc. Nebo spíš, že si ten příští týden užiju i já! (Když už ten sníh začal mizet...)

Komentáře

  1. Soustrast! My jsme lehli rýmičkou až v průběhu včerejška a dneška, včera si Bibina ještě zabobovala s prarodiči a dneska už to slezlo.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová