Zase lazaret

Napřed chci poděkovat všem, kteří vyjádřili podporu k mému zdravotnímu stavu! Moc vám všem děkuju za e-maily, zprávy i komentáře. Slibuji, že se budu držet zuby nehty! 

U nás doma máme pravděpodobně víc léků na cokoliv než v naší lékárně.

Včera jsem se bavila s kamarádkou a ona se zcela lehkomyslně zeptala, co děláme tento týden.

"V pondělí jde muž na kontrolu, protože ho pořád bolí záda." (Tak ho dnes doktorka poslala na ultrazvuk a dostal silnější prášky na bolest.) Pokračovala jsem dál: "V úterý ráno jdu já a snad stihnu nakoupit zbytek vánočních dárků. Ve středu jede muž hned ráno k zubaři (do Berouna) a já jedu do toho Motola (eeee). Naštěstí k nám přijedou rodiče a budou hlídat. No ve čtvrtek jsme se chtěli vyfotit, ale asi to ještě odložíme, když kluci mají ten chrchel a rýmu a půjdeme až v pátek." V tu chvíli jsem si připadala jako důchodce.

Příště si tohle celé odpustím a raději řeknu, že něco bohužel máme...

Na jednu stranu si říkám, aby byl tenhle roku už u konce nebo spíš, aby ten další byl "zdravější"!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Naposledy