Tenhle pocit...

Tenhle pocit štěstí bych si chtěla udržet co nejdéle.
Dneska jsem byla na novém vyšetření kvůli nějakému útvaru v žaludku. Doba čekání byla nesnesitelná - objednaná na devátou a na řadu jsem přišla už v půl jedenácté...
Když jsem s hadičkou v krku slyšela doktora jak říká, že tam nic nevidí, rozplakala jsem se štěstím. 
Nakonec doktor konstatoval, že se pravděpodobně jednalo o ložisko zánětu, které zmizelo díky užívání antibiotik na ledviny. 
Pocit stěstí ale vydržel až domů a když jsem objala svoje kluky málem jsem se znovu rozbrečela. 
Nikdy by mě nenapadlo, jak budu ráda za nic! Za to že je vše v pořádku! A jak moc dobrý pocit je vědět, že jste v pořádku!

(Dneska si ale užil muž, chudákovi trhali moudrák a nemůže skoro mluvit.) 

Komentáře

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství