Sobotní den

Celé prázdniny s mužem plánujeme kupu výletů. Pokaždé ale když se naskytla možnost, volná chvíle a čas, nastala u nás nějaká katastrofa. Horečky, rýmička a nebo bylo takové vedro, že vzít děti do auta by spíš připomínalo mučení.

Nakonec se nám tedy konečně podařilo v sobotu uspořádat výlet. Do Chomutovského zooparku. Elimu se tam líbilo i Fanda měl úžasnou náladu. Po návratu domu jsme se najedli a děti si odpočinuli. A my si zbytek dne užíli na zahradě.

Jenže jak už jsem psala, vždy nás pronásleduje nějaká katastrofa.
Proto Fanda začal zničehonic v osm večer zvracet. Nevím jestli někdo z vás viděl blinkat takhle malé miminko. Jde to chudákovi z pusy i z nosu. Faník se takhle pozvracel pětkrát. Nelenily jsem a zavolala do naší slánské nemocnice na dětské oddělení.

Kde jsem se dozvěděla, že momentálně se předělávají a že jestli potřebuju pomoc musím na Kladno. Naštěstí sestra slyšíc můj zoufalý hlas mě přepojila na doktora, který mi poradil udělat ledovou tříšť z černého čaje a tu dávat po lžičkách. Ale kdyby se to prý zhoršovalo tak máme vyjet do kladenské nemocnice.

V devět večer začal zvracet zelenožlutě a čaj ihned zvrátil. Nelenili jsme a i s převlečením Eliho a jedné téměř srážce se srnkou jsme za dvanáct minut parkovali před nemocnicí. Přijala nás milá sestra a doktor Fandu vyšetřil. Eli se mezitím v čekárně pokoušel zkonfiskovat obrovského plyšového osla.
Dostali jsme Kulíška a diágnozu Gastritida.

V deset už po prvních pár lžičkách Kulíška Fanda spinkal. Probudil se o půlnoci a hlasil se o svou noční dávku. Kulíška vyplivl, čímž dal jasně najevo, že je mu lépe. Do dvou jsem ho sledovala jestli nebudepo kojení zvracet.

Nevím kde k tomu chudák přišel. Ale ještě teď vidím ten jeho unavený usměv na úplně bílé tvářičce. A v tuhle noc jsem se rozhodla, že raději pojedu na pohotovost dvacetkrát zbytečně než jednou pozdě.

Komentáře

  1. jo, to jsem si dala teď s Lilly... a ač je větší, taky mě to dost vyděsilo... naštěstí to většinou přejde rychle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt v nedeli byl jeste unaveny ale dneska vypada jako ze mu nic neni a ani nebylo.
      Chudák Lilly a zvládá to v pohodě?

      Vymazat
  2. AAA, kočičando, to jste si užili :-( Doufám, že je už dobře a nebude se opakovat. My chodili s malou na gastro... protože ve 3-4. měsících začala blinkat obloukem po každém kojení. Takže vím, jak Ti bylo. Opatrujte seeeeeeeeeeeeeeeeee

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, taky sis uzila... U nas nikdo nezvraci a proto kdyz Fanda zacal tak jsem byla vydesena jak mys pred kockou!
      Snad uz bude lip! Diky vlcku :)

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová