11. týden

Zase nám začíná kolečko doktorů. U dětské doktorky Frantíka zvážili (3,5 kg) a doktorka zhodnotila, že prospívá a je "krásňoučkej". Žloutenka pomalu odeznívá a jediné, co ho trápí je zánět očka. 

Eli zase přestává žárlit a bere bráchu v klidu. Neustále ho pusinkuje a hladí. Jen přestává poslouchat. Když ho o něco poprosím, tak dělá, že neslyší nebo prostě a jednoduše řekne: "Ne" a jde pryč. 

Zastavili se tu taky moji rodiče a mě odpadlo jedno uspávání. Eli se vyřádil a já si trochu oddechla. Moje mamka mezitím vyžehlila. 

Zjistila jsem taky, že Elimu se líbí Lokomotiva Tomáš a umí si ji sám pustit u mě na mobilu. (Který je momentálně v opravě.)  

Pátek třináctého mě pěkně vytrestal. Eli byl protivný. Faník taky. Já se navíc nějak blbě hnula a nemůžu normálně sedět. Taky jsem šla na pojišťovnu přihlásit Fandu a on jim zrovna nefungoval program. U dětské měli taky zavřeno, kam jsem potřebovala kvůli Fanyho zanícenému očku. (Takže když to jde vykapávám mu oko mlíkem.) A ještě jsem se musela stavit v práci. Den na prd...

Víkend byl zase nějak hektický. Kromě toho, že u nás doma neustále bzučí pračka. (Holt pořizovat si pračku na 3,5 kg byl dobrý nápad, jen jsem netušila, že mi vydrží 10 let a že děti zvládnout ušpinit tolik oblečení!) Tak se tu stavilo nespočetně lidí. Strejda František s novou tetou, kteří přivezli strašně krásné knížky. Tchánovci s kupou nového oblečení (proto tu běží ta pračka i dneska). A nakonec po třech letech se tu zastavili naši kamarádi od koní. (Kam se chystáme podívat už asi rok, ale uznejte s pupkem na oře? Já si netroufla a teď si taky ještě tak půl roku netroufnu.)

Jinak neděli si snažíme užívat v poklidu.
A klidnou neděli přejeme i vám! :)

Komentáře

  1. Já vykapávala Vikimu očko mlíkem a strašně se mu to zhoršilo, tak jsem začala dávat Ophtalmo-Septonex a za dva dny to bylo ok... asi nejsme typy na přírodní metody :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No musím uznat, že se mu to teď hodně zlepšilo. I po mlíku, takže k doktorce dneska nemusím. :)

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová