10. týden

Pondělí v porodnici a doufala jsem, že nás brzy propustí. Ještě ráno jsem si myslela, že v úterý půjdeme domů. 
Bohužel Fany nám zežloutl a to hodně. Takže já půl pondělku neměla ani dítko u sebe. A strašně jsem se nudila. Letáčky po chodbách pročtené, přibuzní a kamarádi obtelefováni. A nuda pořád zůstávala. Uklízečky se dokonce smály, když jsem se jich ptala, jestli nechtějí s něčím pomoct. Nakonec při mém zoufalém pohledu mi řekly, že to vážně nejde a ani se to nesmí... Užívala jsem si svůj soukromý a nudný nadstandart. 
Eli si mezitím doma užíval tchánovce. Muž si užíval v práci a já si připravovala články na blog. Aspoň k něčemu ta pauza byla dobrá a to, že jsem dodělala veškeré připravované články.
Odpoledne už bylo lepší. Fanyho mi vrátili a já si měla aspoň s kým povídat a navíc přišel manžel na návštěvu. Sám! 

Úterý, den střihání pupíků a dalších testů se nakonec vyvedl. A i když Fany pořád trochu zlátl, tak už mohl být aspoň se mnou. A já se ho celý den nemohla vynadívat! 
Taky se na nás přišel podívat Didíšek s dědou a bábou. A Eli vzal mimi na milost a dokonce i mě. Sedl si ke mně, povídal si se mnou ale když jsem je viděla odcházet mohlo mi to srdce utrhnout. Chybí mi, hrozně moc... Ani jsem netušila, jak moc těžké to pro mě bude. 
Nejdůležitější ale je, že mimi je Jeho a že tu dobu odloučení zvládá v pohodě :) 

Středa aneb pustí nás domů? To byla otázka celého rána. Celou noc jsem pořádně nespala. Fany byl na solárku a když mi ho v půl druhé sestra přivezla, byl vzhůru a nechtěl se mi ani vracet. Nakonec jsem tam ve tři jela, popřála mu dobrou noc a usnula až kolem čtvrté ráno. V šest už jsem byla vzhůru. A čekala, na sesterně jsem byla dvakrát. Prý mu budou dělat ještě i odběry. Ale po vizitě přišla sestřička a prý: Tak domů. :) Já dneska vypadám strašně, ale cítím se skvěle. Doktor se se mnou loučil se slovy: prijďte zas! Čímž si vysloužil záchvat smíchu. A po desáté hodině si nás táta a Eli vezli domů. 
Doma Eli dostal od bráchy bonbony a vypadalo to, že to bude super. Do prvního kojení, kdy se Eli naprosto hystericky rozbrečel. Tak jsem mu vysvětlovala, že mimi je malé a nic jiného papat neumí. Na druhé kojení jsem mu dala bonbon od bráchy a jestli mu teď na chvíli půjčí mámu. Tak trochu pofňukával ale v pohodě. A přes den už si ke mně sedal a koukal a komentoval, že brácha pije. 
Noc byla horší to se probudil, zjistil že kojím a začalo to na novo. Pak se ke mně přitulil a v pohodě. Probral se na oboje noční kojení ale na podruhé už to bylo trochu lepší. 

Ve čtvrtek přijeli moji rodiče a užívali si jak Eliho tak Fanyho. Eli byl celý den v pohodě a večer se nechal uspat od muže. Dokonce mě nechali si i zdřímnout. Fanyho taky navštívila naše dětská lékařka. Zkontrolovala žloutenku a konstatovala, že je vše v pořádku. Fany se ani neprobudil. Jestli je to žloutenkou a nebo mám opravdu hodně klidné druhé dítě nevím, ale vyhovuje mi to. Eli má dost času si na vetřelce v pohodě zvyknout. A neustále ho pusinkuje a mazlí se k němu. 

V pátek v noci se vůbec Eli nerozčiloval a spokojeně spal jen ve dvě ráno si ke mně přelezl a ráno chtěl hned mazlit Fanyho. A já mám zkušební den, kdy jsme spolu doma jen my tři a musím říct, že to probíhá v pohodě. Mám zřejmě ty nejlepší děti na světě! (jako každá matka, že :D)

Sobotní den jsme strávili hezky. Snažíme se najet na nějaký systém. Dopoledne jsme proto věnovali procházce venku a odpoledne hraní na písku. S Fanym jsme odpolední vycházku už ale nepodnikli a zůstali doma a slunili se u okna. Eli už mu přestává říkat mimi a je to Fanda a neustále mě kontroluje při kojení a po něm chce pomazlit. Asi se potřebuje ujistit, že je pořád vše v pořadku a on je pořád i můj. A já mu tedy dopřávám to co si vyžádá. Ale i tak se občas u něčeho rozčílí, což předtím nedělal. 

Noc na neděli nebyla úplně ideální a s mužem jsme jak chodící zombíci. Ale jedeme podle systému a prozatím se daří. Dopoledne šli kluci na písek a my s Fanym vařili. Odpoledne máme v plánu úklid domácnosti a prádlo. Kterého je tu požehnaně. 

Přejeme krásnou neděli! 

Komentáře

  1. Dneska byla B. na noc u babičky... to byla nádhera, musím říct :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé to by se mi taky líbilo! Závidím!!! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová