8. týden

Pondělí byl tak nádherný den. Sluníčko, teplo jako v dubnu... Až jsem se na ten duben začala těšit. (Hlavně i kvůli tomu, že v dubnu už nebude buben! :D) Tak jsme vyrazili s Elim na zahrádku a na písek. Učila jsem ho jezdit na Pukym a myslím, že už se nám to docela daří.

Úterý - to jsem šla na první monitor a dorazili moji rodiče. (Článek.) Na monitor jsem si zabalila knížku a dobrou náladu. F. tam předvedl krásný hluboký spánek, takže jsme ho za těch dvacet minut dvakrát budili. A doma na mě čekali rodiče. Naštěstí Eli je zaměstnal i po dobu mé přítomnosti, takže jsme si všichni den užili.

Ve středu byl den pro nás klidnější. Jeli jsme nakoupit a na Kladno (o tom jak tohle město nemám ráda, snad ani mluvit nebudu). A Eli byl celý den hrozně zlatý a klidný. Odpoledne hezky usnul, večer taky a zdál se spokojený s denním programem. Já samozřejmě byla utahaná jak kůň. Ale snad už máme všechno obstaráno. 

Čtvrtek mi nějak úplně vypadl, vážně si nejsem schopná vzpomenout, co jsme to vlastně dělali. 

Pátek jsem strávila v práci, chtěla jsem jen na dopoledne, ale nakonec jsem tam zůstala až do dvou. Snad jsem udělala vše, co ksem mohla a měla a od teď už zbytek věcí bude řešit zástup. A já konečně můžu zažít tu pravou mateřskou dovolenou :)

Sobota dopoledne nákup a odpoledne jsme místo procházky a Masopustu jezdili po veterinách a nakonec skončili v lékárně, kde jsme scháněli frontline proti blechám. Chudák kocour s tím bleším zástupem prišel, napřed se učí lovit vrány a pak skončí s hejnem blech za krkem. 

Neděle dopoledne byla vařící a uklízecí, protože odpoledne jsem se rozhodla jít na zrejmě poslední své kafíčko s kamarádkou. Překvapilo mě nakonec jen její prohlášení, že od dubna (letošního) se zřejmě začnou s přítelem zamýšlet nad potomstvem. U ní bych to ještě nečekala, ale pravda je, že už jsme se dostaly do věku, kdy je na dítě nejlepší doba. Práce je stabilní, bydlení už taky a vhodného partnera taky. Proto je to logický další krok. Buď se vdát a nebo mít děti. (A taky  jsme letos dostali pozvání na jednu dlouho očekávanou svatbu.) 

Vypadá to, že letošní rok bude zajímavý! A nejen kvůli panu F. :-) 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová