23. měsíc

Nejoblíbenější písnička je u nás Krávy, krávy, jak si spolu povídáte. Vyžaduje ji před každým uspáváním. A pak velký úspěch má Trrrabant trrrramp od Wohnoutů.

Co se spaní týká, začala jsem praktikovat uspávací rituál.
Pohádka, zhasnout, sundat ponožky, tři písničky, pusa na dobrou noc a následný výtuh. A docela nám to jde... Občas přes den nespí, protože mu chybí tma. Ale v noci nám trvá maximálně půl hodiny, než usne. 

Taky pokoušíme nočník. A občas se daří líp a jindy hůř. Ví co se po něm chce, ale někdy prostě nestihne včas zareagovat. I když jsem si teď párkrát všimla, že ho vyloženě začal ignorovat. Takže zase nočník odkládáme. 

A bojujeme s atopickým ekzémem. Jako malou mě to taky trápilo, pak se to projevilo zase až na střední škole. (Vlivem stresu.) Jenže u Eliho mi to přijde nějaké komplikovanější a neustále se to zhoršuje. Už nevím, co s tím a k doktorce se mi s tím chodit nechce, obzvlášť teď když tam všichni vychrchlávají nějakou chřipku. :(

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství