Výpadek

Předem se omlouvám za chvilkové nepřispívání.

Můj mobil jde v úterý do servisu a já se musím spokojit s telefonem, který pouze volá a píše. (Ale třeba mi začnou chodit zase všechny smsky.)

Navíc jsem i bez počítače. O víkendu se muž s Elim dívali na monster-trucky a gymkhanu na youtube a Eli byl tak nadšený až švihnul svou drobnou ručičkou do počítače. Bohužel nám tím zničil základní desku, takže PC je mrtvé. Kompletně a než si teď seženeme nějakou náhradu, tak to bude chvilku trvat. (Pořád ještě šetříme na třetí komín a myčku.)

Zase ale víme, že pro nás bude lepší mít teď pár let věž a ne notebook. Přece jen rozbitou klávesnici vyměníte spíš než celý počítač.

Takže se s vámi na chvíli loučím...
Doufám, že na krátkou chvíli.

Komentáře

  1. Měly by se začít vyrábět dětem odolné počítače. Mě Bertík jeden notebook taky odrovnal a z druhého vydloubal tři písmenka na klávesnici...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co neokoušou, to pak rozbijou pěstičkama... Ale snad z toho brzy vyroste :)

      Vymazat
  2. Třeba bude z Eliho karatista, nechtěla bych od něj dostat, když zrušil základovku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No švih má řádný! Ale po dnešní noci jsem se rozhodla, že ho přihlásíme na fotbal! :D

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová