Říjen

Balú se zase vrátil. Ten kocour je nezmar!! Špinavý, hubený a hladový.

V prvním týdnu jsem opět chodila do práce, takže co ti dva doma vyváděli, o tom nemám ani páru. O víkendovém bláznění jsem psala tu.

Druhý týden jsem se zbláznila už úplně. Rozhodla jsem, že něco málo poklidím a nakonec se z toho stal velký předvánoční úklid. Kdy jsem si vyžádala krabici a zavírala do ní vše, co jsme nepoužili nebo ani nevěděli, že to máme. Ale taky jsme si udělali v úterý malý výlet do Prahy, na Václavák.
Na víkend jsme plánovali Sosnovou a veterány. Manželovi i Elimu se tam moc líbilo. Auta to je prostě něco pro ty dva. Nakonec viděli i jednu nehodu (já ne, zrovna jsem nám kupovala párek v rohlíku). Eli mi to okomentoval jen co mě viděl, s vytřeštěnýma očima pořád vykřikoval "Bum!" Ještě se u nás měla zastavit kamarádka, protože potřebovala s něčím pomoc. Nakonec u nás strávila celé odpoledne. V neděli přijeli moji rodiče a my slavili maminčin svátek.

Třetí týden jsem pojala velmi těhotensky a pořádně jsem se opřela do toho velkého úklidu. Rozhodla jsem se postupovat systematicky a pomalu, abych se neuhnala. Eli začal už druhý den protestovat proti úklidu a rozhodl se dělat ještě větší bordel než obvykle. Jinak se u nás nedělo...
O víkendu jsme byli pozvaní na narozeninovou oslavu a tchánovci přislíbili večerní hlídání. A ta se kupodivu velmi vydařila, zůstali jsme až do půl dvanácté! Ani si už nepamatuji, jak dlouho to je, co jsem takhle v noci byla venku. Eli to s babičkou a dědou zvládl naprosto v pohodě.

Čtvrtý týden jsme se s manželem oba zbláznili. V pondělí jsme jen tak na rychlovku jeli do Ikea a koupili pracovní stůl (o kterém už dlouho mluvím). V úterý jsme měli oba nějak divnou náladu a ve středu manžel rozhodl, že udělá ty stoly. To se musel odstěhovat napřed gauč a pak manželův stůl. Nakonec, si muž vykloubil při stěhování gauče palec a tak se večer léčil s kamarády v nonstopu. Druhý stůl se odstěhuje až o víkendu. (Fotoreportáž bude!) Ve čtvrtek jsem měla nějak divný den. Eli byl taky protivný a tak jsem se těšila až se vrátí manžel z práce a já budu žehlit (to je velký posun, nesnáším žehlení!). Kus pátku jsem strávila v práci! A o víkendu jsme se rozjeli za babičkama a dědečkama. Celý víkend byl super, ale rychle utekl. Bohužel.

Díky úternímu svátku muž dostal v práci v pondělí volno a to jsme využili k dohnání víkendu. To znamená výměna pneumatik na zimní a očkování zvěře. Nakonec se to manžel rozhodl objet celé sám a když se odpoledne vrátil domů začal "chrchlat a mrmlat". Takže od pondělka až do čtvrtku byl doma a odpočíval s chřipkou jak trám. A to určilo průběh celého týdne. Já se tak bála, abychom to s Elim také nechytli, že jsem muže odstěhovala z ložnice a celý dům smrděl mátou a tea treem...

Halloween jsme nakonec také nějak pořádně neslavili, jen jsme zapálili svíčku v dýni, doufali že brzy přijde pan kominík, aby nám zprovoznil krbová kamna a váleli se.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Naposledy