18. Měsíců

Po jednom pokusu už umí pít brčkem. Nenapadlo mě to s ním vyzkoušet, až jsem se bavila s kamarádkou, že u nich nejvíc letí brčka.

Poslední dva špičáky jsou venku! Hurá! E.li je hrdým majitelem šestnácti zubů! A jak rád s nimi kouše, občas i do mě. Taky jsme je hned jeli ukázat naší zubařce. A kromě doporučení, co nejrychleji odstranit dudlík nás pochválila.

Začíná si víc a víc hrát sám. Také ho začíná zajímat televize. Takže ji přes den vypínám a víc si povídáme. 

Už zjistil, že já jsem máma a ten pán, co s námi bydlí, je táta. Rozezná dědu a bábu. Bábou tituluje i ženy, které tak vypadají. Muže zase pojmenovává slovem pán. Ze sloves používá papá, hačí a hají. Ale prozatím to nespojuje do vět. Tedu pokud se za větu nedá považovat: Balú - papá. 

A z nejnovějších triků je, že si svléká triko a ponožku, jednu tu levou... :)

Edit ze dne 24.9.: Na 18-ti měsíční kontrole sestřička naměřila 87 cm a navážila 11,8 kg. Už je E.li velký chlap!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Naposledy