Zaujalo mě ~ Duben

Chodím běhat. Každý kdo mě zná si právě plácá na hlavu a přemýšlí jestli jsem se nezbláznila. Já, antitalent na cokoliv, co se sportu týče. (A to jsem chvíli hrála závodně basketball, než jsem si zničila koleno.) Ale beru to vážně. Je konec dubna a já chodím každé pondělí-středu-pátek s kamarádkou běhat.

Uběhneme pár kilometrů, já předcvičím z jógy pozdrav slunci a pak kecáme. Má to skvělé dopady nejen na mou fyzičku, ale i na duši. Každé matce vřele doporučuji!

Vlastně by se dalo říct, že jsem celý tenhle měsíc věnovala zdraví. Do rodinného jídelníčku jsem zařadila tolik zeleniny, kolik to jen šlo. S Háďátkem chodíme na zahradu.
 
V práci jsem strávila přesně čtyři dny! Z toho jeden den byla kontrola na OSSZ. Což vidím jako obrovský úspěch. Dostala jsme se pod hranici jednoho týdne, což jsem chtěla. Naštěstí jsem placená za práci a ne za hodiny.

A taky tu byly Velikonoce! Mám je ráda, i když nechat se každý rok zřezat není nejpříjemnější. Tak se mi líbí ten pocit probouzejícího se jara...

A s tím se s vámi prozatím loučím :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství