Padesátý první týden

Už nám chybí jen jeden týden do prvních narozenin. A Háďátko zdá se pochytilo mou chorobu, když je venku krásně, tak bude nemocný. V neděli začal chrchlat a v úterý jsem s ním už čekala v ordinaci dětské doktorky. Načež mi můj muž řekl, že už tam budeme mít permanentku. Když chudák dítě se v noci vůbec nevyspí, kašel ho budí a tím se nevyspím já a to jsem tak protivná, že se nakonec ztrácí taková ta rodinná pohoda.

Nu, plánů jsme měli mnoho. Já si konečně došla pro své zrevidované kolo a manželovi jsme kolo k narozeninám koupili. Taky jsme podřídili helmy a sedačku na kolo. Plán byl vyrazit na malou projížďku už ve středu. Jenže s Chrchlou alias Hádětem jsme si netroufli.

Aspoň jsme se odhodlali k práci na zahradě, kde nám Hádě moc pomáhalo. Bláto z nehtů jsme ještě pořádně nedostali. Bavilo ho také házet míček psovi. Naneštěstí náš třináctiletý psík neměl tolik pohybu v plánu a tak míček po deseti minutách schoval.

Prostě takový hezký jarní zahradní týden. 

A Vám přejeme krásný víkend.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová