Čtyřicátý třetí týden

Nějak se mi nedaří stíhat a proto v kratkosti a rychlosti.

Oslavili jsme poslední "Francouzské" Vánoce a rozdali i dostali zbytek darů. Naštěstí Vánoce byly bez cukroví a Hádě dostal úžasné sloní chodítko.

Pak jsem ve čtvrtek objevila další, v pořadí sedmý, zub. Jestli to takhle půjde dál bude mít zubů plnou pusu!

A na cvičení byl úplně paf z jedné malé, blonďaté holčičky. Jen nevím, zda se mu víc líbila slečna a nebo to, jak se krásně pohybovala už jen po vlastních nožičkách. (Taky vám ty začínající chodící děti připadají vtipné?)

A dneska byl poprvé hlídán babičkou a dědečkem. Zvládl to daleko líp jak já. Tudíž ani netušil, že jsme byli s tátou pryč a já se na něj domů tak těšila! Jsem ale strašně ráda, že to zvládl, takhle příště vyrazíme třeba i do toho kina! :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Naposledy