Čtyřicátý první týden

Naučil se dělat paci paci a na otázku, jak je veliký zvedá, ručky nad hlavu. Taky tenhle týden hodně zneužíval tátovi netrpělivosti. Zato já měla odpočinkový týden. Vyhodila zbytek cukroví do koše a vařila pouze na páře. Za což byli všichni doma rádi.

Hádě se mi téměř plně odstavil. Jen v noci a ráno se dožaduje kojení. Jinak mu to vůbec nechybí. Takže moje devíti měsíční nemimino se začíná osamostatňovat a jsem na něj hrdá.

Překlenul se nám taky nový rok. Bála jsem se jak bude reagovat na ohňostroje, naštěstí se Háďátko probudil přesně 10 minut před půlnocí, jako kdyby věděl, že tahle noc je něčím jiná. Na ohňostroje koukal udiveně a když skončili snažil se přesvědčit okno, že by chtěl ještě nějaké bouchání.

Taky se nám dost osvědčila hra na schovávanou. Spolehlivě ho rozřechtá, když nás najde. A to je ten nejhezčí zvuk, jaký jsme od něj slyšeli. :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství