Čtyřicátý čtvrtý týden

Jak už jsem psala v předešlém týdnu, Hádě byl poprvé hlídán někým jiným než rodiči. A babička s dědečkem si to užili a Háďátko taky, vlastně ani nevěděl, že jsme byli pryč. Takže teď už mi zbývá tuhle vlastnost rozvíjet a naučit ho spát celou noc.
Přijde mi, že všechny ostatní děti už od toho půl roku prostě spaly celou noc a já nejsem schopná ho to naučit. Zřejmě si budu muset počkat do puberty, až ho budu z postele naopak tahat.

Co se týká pokroků tohoto týdne, tak učí se pořád ještě stabilně stát. Jsem ráda, že ještě nepřišel na to jak chodit.

Dneska jsme byli na kontrole v deseti měsících a máme nové míry a váhy. A to 77 cm a 10,4 kg.

Během týdne nás navštívili moji rodiče i s babičkou a dostal další kupu oblečení od tety Klárky. Musím říct, že systém dědění oblečení se mi moc líbí. Nemám pak výčitky, že zrovna tohle tričko na sobě skoro vůbec neměl a já za to utratila tolik a tolik.

Na cvičení jsme se krásně vyblbli, i když děti byly poněkud neklidné a hodně plakaly. Ono je to dáno i tím, že čím jsou ty děti starší tím méně chtějí být v ruce a víc věcí chtějí prozkoumávat samy. A jak jsem si všimla, některé maminky nesdílejí názor, nevnucovat dítku svou vůli.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová