Třicátý osmý týden

Stal se malý zázrak, Hádě spal od jedenácti až do osmé hodiny ranní.  Naneštěstí druhý den se vrátil zpátky k normálnímu stavu, to znamená: budím se v jednu, ve tři a v šest ráno.

Také jsme měli třídenní firemní večírek. Na jeho konci jsem byla ráda, že už nikam nemusím a Hádě byl tak rád, že celé dopoledne po cvičení prospal. A já odpočívala s ním.

Konečně jsem koupila adventní (ne)věnec. Objednala se ke kadeřnici a vyházela půl skříně, což se Háďátku líbilo nejvíc. Prolézat a tahat oblečení, navíc ty zipy a kapsy a obrázky... až jsem si říkala, že mu ty věci snad nechám na hraní.

Co se týká jídla, nevařím, cokoliv uvařím malý odmítá. Takže vybírám a kupuju... ono to je asi levnější než uvařit a pak to celé vyhodit. 

Tenhle týden utekl rychle a jsem za to ráda!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová