Třicátý třetí týden

Víkend byl úžasný, klidný a v podstatě se nic nedělo. Všechno začalo v pondělí, kdy Háďátko začal být trochu nevrlý až pěkně protivný. Jíst nechtěl, spát nechtěl a já doufám, že to není jeho povahový rys, ale klubající se zub. Jinak bych se doma asi zbláznila.

Taky se mu strašně zalíbila interaktivní hračka, kterou dostal od jedné tety. Len dúfam, že jeho prvé slovo nebude po slovensky. Pretože tá hračka slovensky hovorí. Prozatím si doma jen všichni slovensky zpíváme. A i když je to krásný jazyk, naší mateřštinou je čeština, která se mi zdá čím dál krásnější. :) A samozřejmě jsme se zařekli, že kvůli tradici a našim kořenům slovensky bude taky aspoň rozumnět. Jinak oblíbené hračky jsou stále hrochosaurus, koalí kousátko a gymball. Gymball je super, protože mu neustále "utíká" a nutí ho za ním lézt.


Dále se mu hrozně zalíbil metr. Vydrží si s ním hrát celé dlouhé hodiny. Natahuje ho a s obrovským zaujetím si prohlíží čísla, která tam jsou napsaná.


Jediné, co mi dělá trochu starosti jsou jeho hysterické záchvaty, když se mi něco nelíbí (cucání ovladače, rozžvejkaný ubrousek...) a já mu to seberu. Učím se mu vysvětlovat, proč mu to beru a konejším ho, ale stejně mě trápí, že vůbec hysterčí. Ale to je asi v tomhle věku normální.

Taky se chudáčkovi na zádíčkách udělala nějaká vyrážka, ale sestřička mě uklidnila, že to vypadá jako po horečce. Že mu rychle vyskočila teplota (a my si toho ani nemuseli všimnout) a tělo se s tím vypořádává takhle. Slyšela jsem o tom poprvé ale pravda je, že dneska to je čtvrtý den a vyrážka je fuč. Trochu jsem se bála, že bude mít atopickou kůži po mně. To bych mu vážně nepřála...

Tenhle týden byl hodně odpočinkový, chodili jsme na krátké procházky po městě. Ono je to dáno i tím, že jsem musela chodit do práce. V práci se mu celkem líbí, jen tu budu muset zařídit nějaký dětský koutek. Chvilku ho baví tu všechno pozorovat a pak se začne strašně nudit. Nedivím se mu. Mě to tu kolikrát taky nebavilo, když jsem neměla, co dělat.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Naposledy