Třicátý první týden

Myslela jsem, že třicátý týden byl ojedinělý příspěvek. Jenže to malé stvoření se rozhodlo dělat další a  další pokroky, že jsem se nakonec rozhodla o ně opět podělit.

Naučil se sám si sedat. Zjistil, že gauče jsou dělané k tomu, aby si mohl stoupnout a posunovat se kolem nich. (Nejlepší motivací je, když tam leží Kocour.) Dokonce se i sám zabaví. Nejoblíbenější je teď hrochosaurus a rybka kousátko.

A zřejmě mu začíná nějaké to závislácké období, protože vyhledává pouze mou společnost. S tátou je to taky fajn, ale musím být poblíž. A večer nesmím zmizet vůbec. To se začne rozčilovat, jako kdybych mu sebrala hračku. A na to taky nevím jak reagovat, na to jeho rozčilování. Prozatím dělám jako že jsem si toho nevšimla, ale jestli je to správně... (V rámci, špatné chování ignorovat a dobré podporovat.)

Co se jídla týče, zkoušíme maso-zeleninové příkrmy. První jsem se rozhodla, že mu uvařím a zjistím jak mu to jede. Chtěla jsem udělat králíka s mrkvičkou a brambůrky. Ale při vaření jsem si všimla, že to děsně smrdí a tak jsem skočila raději koupit hotový příkrm. Líbí se mi příkrmy od Hippu, opravdu tam je jen zelenina a maso, nic víc. Ale Hádě se na ně moc netváří. Preferuje domácí broskvovo-švestkovou. Naštěstí ale učí se s ní krásně jíst. To ostatní sní taky, ale ty ksichtíky, vždycky mě rozesmějí.

Nevěřím tomu, že se někdy naučí padat. Mám pocit, že padá neustále. Mě to bolí, když jen slyším ty rány. Taky už má první modřinu, na čelíčku.

Komentáře

  1. Tvoje dítě je oproti mému dost napřed. Mému je 28 týdnů a ještě neleze, nesedí, natož aby vstával. Vím, že se nemá srovnávat. Asi bych si to měla užívat, že ho ještě stále můžu najít tam, kde jsem ho položila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravde nevim, jak ho zabavit, radeji bych to lezici miminko, ja ted doma pouzivam satek i jen kdyz potrebuju uvarit. Ale zda se mi, ze strasne rychle roste... A nesrovnavej, Hade je opravdu strasne napred. Ted by se mel teprve pokouset plazit.

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová