Šátkování

Jsem hrdou nositelkou šátku.

I tak se to ale snažím nepřehánět. Musím ale dodat, že šátek je naprosto unikátní věc, co se týče prcka. Nejen že funguje jako nosítko pro mimčo, ale může posloužit i jako deka, přebalovací podložka, podprd... podsedák a tak dál. Navíc, co je teď Hádě větší je to v šátku větší sranda a dokonce je i jednodušší v něm kojit. Je to sranda, jen se nesmíte bát, Háděti se v něm líbí a to i když ho utáhnu víc.

Proto šátek mohu pro nastávající maminky jen doporučit.

Ze začátku jsem si nebyla jistá jak vázat, kde utáhnout a proč. Naštěstí mé dítko bylo vůči mým pokusům trochu apatické - prostě mu stačilo, že je u mě. Navíc jsem našla úžasné stránky, které mi hodně při vázání pomohli. Wrap your baby. Nemusíte ani moc dobře umět anglicky (i když je to lepší), ale i z videa pochopíte, proč a jak to váže.

Mimochodem firma Šanami k šátku přiložila brožurku a video, jak šátek uvazovat. Oboje je dobré, ale videa online jsou prostě lepší.

Komentáře

  1. Já jsem si nakonec musela zaplatit kurz. Náš malý nechtěl v šátku moc být, dost se bránil a to mi na jistotě moc nepřidávalo. Takže pokud by na tom byl někdo, jako my tenkrát, tak kurz můžu jen doporučit, když je u toho někdo, kdo vám to opravdu ukáže a opraví vás a v neposlední řadě psychicky podpoří, že to jako děláte správně, jde to samo.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství