Háďátko slaví 1/2 narozeniny

Uteklo to jako voda, ani se mi tomu nechce věřit.
Je to přesně půl roku, co se na tomhle světě objevil. A dělá mi jenom radost.
Sice ještě neprospí celou noc. Mám pořád pocit, že jen kojím nebo uklízím nebo žehlím a nebo jsem v práci. Ale i tak stačí, aby se probudil, usmál se na mě a jsem šťastná. S jeho půlročinami jsem si uvědomila, jak velký tlak a nápor to je na tak malého človíčka, aby vyrostl. Během půlroku života se naučil tolik věcí!
Hrát si, dorozumívat se s těmi dvounožci, otáčet se, smát se, rozeznávat věci a hledat je, lézt...
Už to prostě není to malé miminko. Už začíná být dítětem a je to strašně příjemný pocit, že něco malého a fialového, co vzešlo z nás, rodičů, začíná žít vlastní život.
A doufám, že mu do života dáme správný start a bude dál dobře růst a bude spokojený.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Naposledy