Žjůva...

Tohle slovo mě napadlo, když jsem se dneska (3 a 1/2 týdne po porodu) postavila na váhu. Jsem na váze, kterou jsem měla před porodem. To je fajn, ale i tak bych potřebovala sundat ještě nějakých 5 až 15 kilo. (Kdybych sundala těch patnáct, tak budu vážit, jako při maturitě!)
Natěšená touhle váhou jsem se chtěla vecpat do svých džín... a ejhle... ono to nejde?!
To je tím, že mám pořád ještě povolené břicho a tak jsem se rozhodla, že nebudu otálet a začnu pomalinku cvičit.
Když je venku tak krásně a sluníčko se k nám přišlo podívat, tak začínám pozdravem slunci. Jóga mi nedovolí jít nějak extra rychle a teoreticky si nemůžu ublížit... že? K tomu přihodím pár polovičních navasan na bříško a několik výpadů a dřepů, než mi skončí šestinedělí a já se budu moct vrhnout do něčeho "ostřejšího".
Jsem zvědavá za jak dlouho se do těch svých drahých džín vejdu. Navíc mám od manžela slíbeno, že až se mi zase ustálí váha a tvar těla, půjdeme si koupit nějaké hezké oblečení. Už aby to bylo, mám pocit, že nemám co na sebe... Veškeré oblečení, které jsem poslední dobou kupovala bylo na prcka nebo na muže.

Jen víte, co by mě vážně zajímalo? Jak to dělají ty modelky, že dva měsíce po porodu vypadají, jako předtím? A někdy dokonce i líp... Tak trochu jim závidím. (Dobře, o trochu víc než trochu.)


Komentáře

  1. Jak to dělají... mají chůvu, lístek salátu denně a několik hodin v posilovně :-D Hele, doporučuji knížku "Francouzské děti nedělají scény" - skvělý popis, jak naučit dítě spát! Tedy ona je to beletrie, ale taková kecací Až jsem málem zatoužila pořídit si další, abych to na něm mohla aplikovat. :-D Ale závidím, z porodnice jsem šla se stejnou váhou jako do ní (ač by se to zdálo technicky nemožné :-D) a dolů to šlo pokaždé až po dvou letech... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že porod a těhotenství skvěle dokazuje, že nezáleží na tom kolik vážíš, ale záleží na pevnosti postavy :D Takže jsem vlastně v čudu... :D
      Díky za doporučení na knihu. Juknu po ní ;)

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Naposledy