...protože Jaro přišlo k nám...

Víkendem jsme započali prací na zahradě. Stejně jako asi většina našich sousedů a nebo nějaký soused rozřezával svou drahou polovičku. Jinak si ten zvuk pily v neděli ráno nedokážu vysvětlit.
Monseigneur si hověl v kočárku a my (tedy můj muž, protože já hlídala kočárek) pilně pracovali.


 Dokonce jsem objevila první (a bohužel zřejmě již i poslední) sněženku.


Načapala berušky.


A nakonec jsme to zapíchli u ohníčku a flákotky.


Někteří vysílením usnuli.


Prostě už jen proto, že jaro konečně přišlo i k nám.


Co myslíte, vydrží nám takhle teploučko aspoň chvilinku? Nebo bude na Prvního Máje sněžit?

Komentáře

  1. Teď už to musí vydržet, já ty zimní věci už podruhé vytahovat ze skříně nechci!

    OdpovědětVymazat
  2. No já teda pevně, ale opravdu pevně věřím, že toto léto potrvá až do vánoc.....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Auto už jsme přezuli na letní, to znamená, že o víkendu bude určitě někde sněžit :D Viděla bych to neděle ráno v Krušných horách...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová