Co se děje?

Je toho tolik, co se teď děje, že nějak nevím, co všechno napsat.

Jsem už přijatá v nemocnici a čekáme na porod, naštěstí mě ale propustili do domácí péče (protože porod se vůbec neblíží). Navíc se neumím v nemocnici vyspat, včera jsem byla unavená jak kůň a dneska taky. Dospávám nevyspání a únavu z jednoho dne.

Každý den se teď musím hlásit v nemocnici na monitor a dneska mi primář řekl, že zítra mě čeká odběr plodové vody. Až cestou domů mi došlo, že to není úplně běžné vyšetření v tak pokročilém stavu těhotenství a začínám se trochu bát. Ale zdá se, že si opravdu během těhotenství musím "vychutnat" všechny tyhle vyšetření.

 Takže hlavu vzhůru, zatnout pěsti a doufat, že vše bude v pořádku.
Ono mi stejně nic jiného nezbývá, že...

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Děkuji, nakonec mám odklad vyšetření na úterý, protože nelze provést. Už aby tu prcek byl!

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Naposledy