První den na mateřské dovolené

Do porodu mi zbývá 53 dní (údajně) a já včera prožila svůj první den na mateřské dovolené.
Ráno jsem vstávala až v devět a velký podíl na tom má prcek, protože ve dvě ráno (nebo spíš v noci) se rozhodl, že je to ta nejvhodnější doba na to, pohrát si s mým močákem a zkontrolovat počet žeber - na obou stranách. (Někdy mám pocit, že mám v břiše chobotnici a ne jen obyčejné dvouruké dítko.)
A co jsem za ten první den na mateřské zvládla?
Uklidila jsem koupelnu, ložnici a obývák.
Umyla a utřela jsem veškeré nádobí.
Vybrala jsem recept na sobotní kávičku s tchánovci.
Sebrala jsem taky odpadkové koše a vyhodila staré časopisy.
Odžehlila jsem kus té příšerné hromady s vypraným prádlem.
Připravila si seznam prací na zítřek.
Šla se podívat do práce a trochu pokecat.
Šla na pravidelný slet čarodějnic :)
Spát jsem šla asi až po půlnoci a celý den jsem si vlastně perfektně užila. Co mě čeká dneska? Budu se prohrabovat v dětském oblečení a přemýšlet, které vezmeme do porodnice a co je třeba ještě pořídit.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová