49 dní do konce...

... nebo do začátku...

Dneska jsem se dozvěděla, že za 49 dní mě čeká očekávaný termín porodu.
Popravdě mám pocit, že mi pořád něco chybí a schází a že nic nemám a nestíhám. Navíc se k tomu přidala má každoroční lednová lenost. Venku je hnusně, že se mi ani na procházky chodit nechce a tak vymýšlím kraviny.
Tenhle týden vím, co chci udělat. Koupit pleny a svrchní kalhotky (ano, rozhodla jsem se pro látkové pleny) a vyprat veškeré věci pro vlčátko. Domalovat pokojíček - respektive nakreslit Krtečka na stěnu, jak si přeje muž a připravit "tašku do porodnice".
Mezitím zvládám jen spát a když mě mrňous přestane kopat, tak se bojím i pohnout, aby se náhodou znovu neprobral a nezačal s tím nanovo. Jsem zvědavá jak to tenhle týdne budu zvládat... ale pořád věřím, že to zvládneme.
Jsem prostě nevyléčitelný optimista.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co nového...

Mateřská jako robota